Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

9 сынып

Автор: admin от 16-02-2017, 10:25, посмотрело: 659

56
1.Ілияс Аружан Даниярқызы
2.Шайхслам Марал Амантайқызы
3.Нышан Мұхамеджан Дәулетұлы
4.Абдраш Майра Нұралықызы
5.Ағаділ Данияр Ықтиярұлы
6.Байжігіт Нұрсұлтан Қамшыбекұлы
7.Смайыл Ғалия Раманқызы
8.Ақайдар Сымбат Нұрланқызы
9.Бастанбек Айгерім Құдіретқызы
10.Талипова Қымбат Нұрбайқызы
11.Ибрахим Сақыпжамал Нышанқызы
12.Ширинбек Аққу Мамырқызы
13.Сатбек Олжас Еркінұлы
14.Айдар Мұқағали Жанболұлы
15.Нышан Элмира Ержанқызы
16.Рүстембек Бекзат Жеңісұлы
17.Мұхтар Гүлбақыт Мұратқызы
18.Райхан Бақжан Мамырханұлы 
19.Жолдас Ләззат Оразқызы
20.Амангелді Азиза Әлішерқызы
21.Мамырхан Ақтолқын Қуанқызы
22.Абдуразахов Жандос Нартайұлы
23.Бекболат Ерлан Әбілұлы  

Категория: Мектеп

 

10 сынып

Автор: admin от 16-02-2017, 05:08, посмотрело: 513

49
1.Илияс Сүлеймен 
2.Орынбасар Шерхан
3Ермаханбет Балжан 
4.Абдраш Мұхтархан
5.Көпжасар Мадина
6.Қалдарбек Темірхан 
7.Мұхтар Самал
8.Тұрғанбек Ерболат
9.Тұрғанбек Мағжан 
10.Мамыразақ Нұрғазы 
11.Мамыразақ Назерке 
12.Шавидинов Акмал 
13.Тілеубай Ақтолқын 
14.Мақсұт Жайна 
15.Рахматулла Бақберген
16.Тасболат Азиза
17.Ағаділ Күлімсін 
18.Жолдас Даурен 
19.Жолдас Айман 
20.Жұман Құттыбек 
21.Бижігіт Марат

Категория: Мектеп

 

11 cынып

Автор: admin от 16-02-2017, 04:55, посмотрело: 526

48
1. Ілияс Рүстем 
2.Нұржігіт Сұлтан
3.Айдар Айдана
4.Мұхтар Рахат
5.Сүлей Абылайхан
6.Ибрагим Ұлбосын
7.Бастанбек Айтуған
8.базарова Нулифар
9.Амантұр Нұрқасасым 
10Бекболат Еділхан
11.Бекболат Оразхан
12.Жұман Азамат
13.Сейлова Анар
14.Рүстембек Айда

Категория: Мектеп

 

Әдістемелік кеңес

Автор: admin от 16-02-2017, 03:24, посмотрело: 858

51

 

 

 

Бекітемін:

Мектеп директоры:

_________Қ.Танабаева

 

 

Мақташы» жалпы орта мектебі мемлекеттік мекемесі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әдістемелік кеңес жұмысының

ЖОСПАРЫ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2016-2017 оқу жылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚР Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 29 қарашадағы №583 бұйрығымен бекітілді.

«Заң газеті»2008 ж 1 ақпан №16(1242)

Білім беру ұйымдарындағы әдістемелік жұмыстар мен әдістемелік кеңес жөніндегі ережелер.

1.1.Әдістемелік жұмыстар ғылымның жетістіктеріне және педагогтардың шығармашылық әлеуетін(потенциал) дамытуға бағытталған озат іс тәжірибелердің өзара байланысты іс-шаралар жүйесіне, оның кәсіби шеберлігіне, білім беру деңгейінің өсуіне, оқушының дамуы мен тәрбиесіне негізделген.

Білім беру ұйымдарындағы әдістемелік жұмыс білім сапасын жақсарту мақсатында мемлекеттік білім беру стандарты, «Білім туралы» Заңының талаптарына сәйкес  оқу-тәрбие процесін демократияландыру және ізгілендіру принциптеріне негізделеді, тәрбие нысандарының әдістері педагогтың жеке тұлғасына қатысты жүргізіледі.

1.2.Әдістемелік жұмыстардың негізгі міндеттері болады.

Білім беру ұйымдарында жалпы әдістемелік жетекшілікті директор жүзеге асырады.

Әдістемелік жұмысты тікелей ұйымдастырушы-директордың оқу-тәрбие жұмыстары жөніндегі орынбасары.        

 

ІІ Ұйымдастыру - әдістемелік нұсқамалар

2.1 әдістемелік жұмысты жоспарлау және оны ұйымдастыру білім Басқармасы басшысының осы мәселеге қатысты бұйрығына және аттестациялық комиссияның өткен оқу жылындағы әдістемелік қызметте жіберілген кемшіліктерді, қателіктерді болдырмау жөнінде айтқан ұсыныстарына сәйкес жүргізіледі.

2.2 әдістемелік кеңестің мәжілісін /отырысын/ әр тоқсанда 1 рет өткізіп тұру:

а)_____ оқу жылындағы әдістемелік қызметтің қорытындысы және жұмысты жаңа оқу жылына жоспарлау- қыркүйек айында;

б) әдістемелік және пәндік апталықты өткізуде озық ұстаздық тәжірибені тарату-қараша айында;

в) оқушылардың оқу жүктемесін игеру барысы-қаңтар айында;

г) бастауыш  сыныптарындағы математика, табиғи циклдың әдістемелік бірлестіктерінің дидактикалық материалдарын, әдістемелік оқу құралдарын, оқулықтарын сынауда педагогикалық экспериментке дайындық және оны өткізу тәжірибесі – наурыз айында;

2.3 әдістемелік аптаны ақпан айында өткізу;

2.4 нұсқау беруші әдістемелік кеңестерді өткізу: математика, тарих, орыс тілі және әдебиеті, шет тілі сынып жетекшілерінің және тәрбиешілердің әдістемелік бірлестіктерінің- тамыз айының ______ күндері аралығында;

дене тәрбиесі, сызу, технология, музыка, бастауыш сынып, қазақ тілі мен әдебиеті әдістемелік бірлестігі-қыркүйек айының _______ күндері аралығында.

2.5 нұсқаушы, бағыт сілтейтін әдістемелік кеңестерде төмендегі  мәселелерді қарау ұсынылады:

● оқу және әдістемелік жұмыстың қорытындысы,оқу үрдісін жетілдіру міндеттері;

● оқу тәрбие үрдісін бақылаудың нәтижелері,оқу дәрістерін бақылау әдістемелері;

● әр түрлі дәрістерді өткізудің ерекшеліктері мен әдістемелері;

● білім беру үрдісіне оқытудың жаңа технологияларын ендірудің негізгі жолдары мен келелі мәселелері;

● оқытудың жаңа екпінді формалары мен әдістерін іздеп табу және оны ендіру;

● мектептегі оқу-тәрбие үрдісін қамтамасыз етуде әдістемелік бірлестіктің алатын ролі мен орны;

● әртүрлі санаттағы оқушылардың білім алу деңгейін бағалаудың әдістемесі;

● оқу үрдісін дидактикалық материалдармен қамтамасыз ету дәрежесін бағалаудың әдістемесі;

● оқушылардың білімге деген құштарлығын арттырудың жолдары.

2.6 Әдістемелік бірлестіктің отырысын (мәжілісін) әр тоқсанда, кем дегенде 1 рет өткізу. Мәжілістерде төмендегі мәселелерге көңіл бөліну керек:

● оқу жоспарлары мен бағдарламаларын жүзеге асыру, сонымен бірге олардың дидактикалық материалдық-техникалық қамтамасыз етілуінің дайындығын және мейлінше жетілдірілуін сапалы жүзеге асыру;

● жаңашылдық тәсілмен жұмыс істеуге бейім мұғалімдердің жұмысының оң тәжірибелерін тарату;

● жаңа оқу жылында оқу дәрістерін және білім беру үрдісін ұйымдастыруда нормативтік құжаттардың талаптарын сапалы орындауды әдістеме жағынан қамтамасыз ету;

● нормативтік құжаттарды оқып үйрену;

● алты педагогикалық жүйе бойынша жұмыстарды жетілдіру;

● жаңа технологияларды оқып үйрену және оларды оқу процесіне ендіру;

● пәннің, психологиялық, педагогикалық теориясы мен әдістемесін мерзімді әдебиеттік баспасөз басылымдарынан танысып отыру;

● мектептегі құжаттамалармен жұмыс істеуде бірыңғай орфографиялық ережені сақтау;

● оқытуда пәнаралық байланыстың тоқтаусыздығы және сабақтастығы болуын қамтамасыз ету;

● әдістемелік бірлестіктің мұғалімдерінің біліктілік разрядтарын көтеру;

● жас мамандармен және жаңадан келген мұғалімдермен жұмыс істеу;

● біліктілігін арттыру курстарына қатысып жүрген мұғалімдердің есебін тыңдау;

● конференцияларға, дөңгелек столдарға, семинарларға ж.с.с. дайындықтар;

● әдістемелік бірлестіктің пәндері бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру;

● жаңа бағдарламаларды, оқу құралдарын және дидактикалық материалдарды істеп шығудың тәжірибелік-экспериментальдық жұмыстары;

● ғылыми-зерттеу жұмыстары мен жобалау іс-әрекеттері.

Басқа да әдістемелік бірлестіктің тақырыптарына және мүдделеріне қатысты болатын мәселе қаралатын кезде мәжіліске олардың төрағаларын (мұғалімдерін) шақыру.

Әдістемелік бірлестіктердің төрағалары мәжілістің өтетін орны мен уақыты туралы мектептің және шектес әдістемелік бірлестіктердің жетекшілеріне жеткізілуін қамтамасыз етуі тиіс.   

2.7«Жыл мұғалімі», «/сынып жетекшілерінің ішіндегі ең үздігі/» атты мектептік конкурстар өткізу: 1-ші тур-қараша,

                                                           2-ші тур-желтоқсан;

2.8 Пәндік апталықты өткізу қажет:

- математика, физика, информатика әдістемелік бірлестікте- қаңтарда;

- тарих, химия, биология, география, әдістемелік бірлестікте- ақпанда;

- орыс тілі мен әдебиет мен ағылшын тілі әдістемелік бірлестікте- желтоқсанда

- қазақ тілі мен әдебиеті әдістемелік бірлестікте- наурызда;

- бастауыш сынып әдістемелік бірлестікте- сәуірде;

- дене шынықтыру, технология, сызу, музыка әдістемелік бірлестікте- қазанда.

2.9 Білім беру процесін жетілдіру мәселесі бойынша мұғалімдердің іс тәжірибелерін  уақтылы және сапалы талдаудан өткізу, жинақтау және тарату мақсатында тиісті материалдарды және  әдістемелік бірлестіктің отырыстарында қабылданған шешімдерді мектеп директорының әдістемелік жұмыстар жөніндегі орынбасарына тапсыру қажет.

2.10 Мектеп директорының әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасары пәндік және әдістемелік апталықтың дайындығына, оның өткізілуіне бақылауды ұйымдастыру, олардың сапасы және нәтижелі ұйымдастырылуына талдау жүргізуі қажет.

Әдістемелік жұмыстардың мазмұны және ұйымдастыру.

Әдістемелік жұмыстарды мектептің ұжымдық басқару органы - педагогикалық кеңес жүзеге асырады.

Әдістемелік жұмыстар білім беру ұйымдарында ұжымдық және жеке нысандарда жүзеге асырылады.

Әдістемелік комиссия (бірлестік) Әдістемелік кеңес берілген пәндерден немесе ұқсас пәндерден үш және одан да көп мұғалімдер болғанда құрылады.

Білім беру ұйымында бір пәннен үштен аса педагог болса бірнеше ұқсас пәндерден пәндік циклдық және пәнаралық комиссия (бірлестік) құрылады.

Педагогтардың саны жеткіліксіз болғанда әдістемелік комиссия ауданның қаланың бірнеше оқу орындары педагогтарын сәйкес пәндер бойынша біріктіріп әдістемелік бірлестік комиссиясы болып құрылады. Нақты мәселелерге байланысты пәнаралық комиссия қажет болған жағдайда құрылады. Сынып жетекшілері үшін мектептің әдістемелік бірлестігі құрылады. Әдістемелік комиссияның қызметі ұжымдық және жұмыс нысандарымен үйлеседі.

Әдістемелік комиссияны тәжірибелі және білікті педагогтардың ішінен сайланған төрағасы басқарады.

Әдістемелік кеңестің құрамын, оның төрағасын директор бекітеді де білім беру ұйымының бұйрығымен реттеледі.

Білім беру мекемесінің басшылары педагогикалық қызметіне сәйкес әдістемелік комиссиясының мүшесі болады.

Әдістемелік кеңестің жұмысының мазмұнын, нысандары мен әдістерін оқу орнының нақты жағдайларына және педагогтардың дара қабілеттеріне қарай әдістемелік комиссия мүшелері ерікті таңдайды.

Әдістемелік бірлестіктің басшысына ствка үлесі мөлшері бойынша 15% қосылады.

Комиссияның жұмысына ғылыми қызметкерлер, білім беру ұйымдарының жоғары және орта арнаулы оқу орындарының мамандары қалыптастырылуы мүмкін.

Әдістемелік комиссияның жұмыс жоспары, әдеттегідей, бір жылға,оқу жылындағы педагогикалық ұжымның алдында тұрған міндеттерді шешуге өткен оқу жылындағы педагогикалық оқу іс әрекетінің нәтижелерін талдау негізінде жасалады.

Әдістемелік комиссияның жұмыс жоспары білім беру ұйымдарының әдістемелік жұмысының мәліметтік жоспарының құрамды бір бөлігі болып кіреді.

 

Әдістемелік кеңес

Білім беру ұйымдарында педагогикалық ұжымның әдістемелік жұмыстарын ұйымдастыратын әдістемелік кеңестер құрылады.

Әдістемелік кеңестің құрамына  өте  тәжірибелі деген мұғалімдер, педагог- шеберлер, пәндік әдістемелік  комиссияның жетекшілері, ШППО (шағын пед-псих/қ орт/қ) жетекшілері кіреді.

Кеңеске директордың орынбасары басшылық етеді.

Әдістемелік кеңес директорға бағынады. Әдістемелік кеңес мектептің педагокикалық кеңесін ауыстыра алмайды, ал оның шешімдерін өмірге ендіреді және таратады.

Әдістемелік кеңес төмендегідей міндеттерді шешеді:

<!-- [if !supportLists] --> ·                 <!-- [endif] --> бір жылға қойылған әдістемелік жұмыстарды;

<!-- [if !supportLists] --> ·                 <!-- [endif] --> оқу орнының әдістемелік жұмыстарын жоспарлауды;

пәндік әдістемелік жұмысында мұғалімдерге бағыт беруді;

<!-- [if !supportLists] --> ·    <!-- [endif] --> педагогикалық оқулар мен әдістемелік конференцияларға дайындық  жұмыстарын  басқаруды;

<!-- [if !supportLists] --> ·    <!-- [endif] --> баяндамалардың тақырыбын анықтап, дайындауға көмектесуде;

<!-- [if !supportLists] --> ·    <!-- [endif] --> кеңестің    кепілдеме (рекомендация)  жобасын дайындауды, қорытуды және таратуды.

Кеңестің мүшелері жас мұғалімдерге оқу-тәрбие жұмысының мәселелері бойынша кеңес береді, тұрақты түрде пәндік-әдістемелік комиссия мәжілістерінде жаңа педагогикалық –психологиялық әдістемелік бойынша,  педагогтардың озық іс-тәжірибесі жөнінде сөз сөйлейді, нұсқау береді.

Әдістемелік кеңес мектептің көкейкесті мәселелерін жасаумен айналысады.

Әдістемелік кеңес авторлық оқу жоспарлары мен бағдарламаларын, оқу-тәрбие процесінің инновациялық нәтижелерін талдап, сараптайды.

Әдістемелік жұмыстарды жоспарлау және есеп. Әдістемелік жұмыстар оқу орнының перспективалық және ағымдағы жоспарларына, педагогикалық  ұжымның қызметіне талдау жасау негізінде жоспарланады.

Әдістемелік жұмыстың жоспарын директор орынбасары жасайды да педагогикалық кеңесте талқылап, директор бекітеді.

 

 

Әдістемелік жұмыстардың мазмұны және ұйымдастыру.

Әдістемелік жұмыстарды мектептің ұжымдық басқару органы- педагогикалық кеңес жүзеге асырады.

Әдістемелік жұмыстар білім беру ұйымдарында ұжымдық және жеке нысандарда жүзеге асырылады.

Жеке ашық сабақтар өткізу, басқа да жеке және топтық консультациялар, оқушыларға типтік негізде оқу бағдарламалары құжаттарын, әдістемелік нұсқаулар, дидактикалық материалдар басқа да оқыту құралдарын дайындауға көмектесу.

Мұғалімдердің озат іс тәжірибелерін зерделеу және жинақтау. Оқу және жоспарлау құжаттарын жасауға баяндамалар мен конференцияларда сөйлеуге, пед. оқуға дайындау.

Педагогтардың жеке әдістемелік жұмыстарының нәтижесінде, пәндерден кешенді әдістеме, әдістемелік нұсқаулар, дидактикалық материалдар жасау.

                                                                           

Мектеп директорының әдістемелік жұмыс

 жөніндегі орынбасарының құжаттамаларының тізімі

     Білім беру мекемесінде әдістемелік жұмысты ұйымдастыру директордың оқу тәрбие жұмыстары жөніндегі орынбасарына немесе осы мақсат үшін арнайы тағайындалған тұлғаға жүктелуі мүмкін. Бұл жағдайда мектеп директорының әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасары қызметке мектеп директорының бұйрығымен тағайындалады. Оның жоғары кәсіптік білімі болуы, педагогикалық және жетекші қызметтерде жұмыс өтілі 5 жылдан кем болмауы тиіс.

   Білім мекемесіндегі әдістемелік жұмысты дұрыс ұйымдастыру үшін әрбір әдістемелік жұмыс жөніндегі директордың орынбасарына төмендегі құжаттар болуы қажет:

1.Қызметке тағайындау жөнінде бұйрық.

2.Функционалдық міндеттері.

3.Әдістемелік бірлестікті ашу және олардың төрағаларын тағайындау туралы

    бұйрықтар.

4.Әдістемелік қызметтің құрылымдық-функционалдық моделі.

5.Мектептің әдістемелік қызметін дамытудың комплекстік-мақсаттық

   бағдарламасы.

6.Білім беру бағдарламасы («әдістемелік жұмыс» бөлімі).

7.Өткен жылдың әдістемелік жұмысының қорытындысының талдауы.

8.Мектептің әдістемелік жұмысының жаңа оқу жылына арналған жоспары;

9.Мұғалімдер туралы мәліметтер / мәлімет бланкісі/.

10. Әдістемелік жұмыс жөнінде директор орынбасарының жұмысының

     циклограммасы.

11. Әдістемелік жұмыстың әр айға арналған жоспар-сеткасы.

12. Тәжірибелік-эксперименталдық жұмысының жоспары.

13. Жас мамандармен атқарылатын жұмыс жоспары.

14. Әдістемелік бірлестіктер туралы ережелер.

15. Оқу бағдарламалары және оларды әдістемелік қамтамасыз ету жөнінде 

      ақпарат.

16. Күнтізбе-тақырыптық жоспарлау (пәндер, жеке дәрістер бойынша).

17.Факультативтер мен пәндік үйірмелердің бағдарламасы.

18.Әдістеме апталығын өткізудің жоспары.

19.Мұғалімдерді аттестациялаудың перспективалық жоспары.

20.Мұғалімдердің біліктілігін арттырудың перспективалық жоспары.

21.Мұғалімдердің аттестациядан өту кестесі.

22. Мұғалімдердің біліктілігін арттырудың кестесі.

23.Пәндік апталықтарын өткізудің кестесі мен жоспары.

24.Конференциялар, семинарлар, дөңгелек столдар, шығармашылық есептер, іскер

     ойындар және т.б. өткізудің кестесі.    

25. Әдістемелік бірлестік мұғалімдерінің ашық сабақ өткізу кестесі.

26. Кәсіби тәжірибе алу орындары /адрестер/.

27. Мұғалімдердің кәсіби мұқтаждары туралы мәлімет.

28. Мұғалімдердің өздігінше білімін арттыру жөніндегі тақырыптары және

     оны жүзеге асыру туралы мәлімет.

29.Әдістеме жұмыстары бойынша ақпараттық-аналитикалық және есепті

     құжаттар.

Әдістеме жұмыстар бойынша директор орынбасарының құжаттамалары папкаларда сақталуы тиіс.

Мектеп директорының әдістемелік жұмыс бойынша

 орынбасарының қызметтік міндеттері

 

Қызметтік нұсқама мектеп директоры орынбасарының тарифтік-біліктілік сипаттамасы негізінде дайындалады. Оны мектеп директоры дайындайды және ол төмендегі бөлімдерді қамту керек:

● жалпы ережелер;

● функциялары;

● әдістемелік жұмыс жөнінде директор орынбасарының қызметтік міндеттері;

● әдістемелік жұмыс жөнінде директор орынбасарының құқықтары;

● жауапкершілігі;

●  өзара байланыс әрекетте болу жөніндегі мәселелер.

Әдістемелік жұмыс жөнінде директор орынбасары жұмысқа қабылданар алдында қызметтік нұсқамамен танысуы шарт.

Әдістемелік жұмыс жөнінде директор орынбасарының қызметтік нұсқамасының мүмкін болған варианты төменде көрсетілген.

 

                                                                                                                                      БЕКІТЕМІН:

Мектеп директоры№____

_____________  _________

            «____» _________ж.    

Әдістемелік жұмыс жөнінде директор орынбасарының

қызметтік нұсқамасы

1.Жалпы ережелер

1.1 Әдістемелік жұмыс жөнінде директор орынбасарын мектеп директоры тағайындайды және қызметінен босатады.

1.2 Әдістемелік жұмыс жөнінде директор орынбасары балалар құқықтары туралы халықаралық Конвенцияны сақтайды.

Ол өзінің жұмысында Қазақстан Республикасы Конституциясын және заңнамаларын, оқушылардың білімі, тәрбиесі жөнінде барлық деңгейдегі білім басқарма органдарының шешімдерін; еңбекті қорғау, техникалық қаупсіздік және өртке қарсы қорғану ережелері мен нормаларын, және де мектептің Жарғысы (Уставы) мен жергілікті құқықтық актілерді, еңбек келісім шарттарын басшылыққа алады.

1.3 Әдістемелік жұмыс жөнінде директор орынбасары тек мектеп директорына бағынышты болады.

1.4 Әдістемелік жұмыс жөнінде директор орынбасарының жоғары кәсіптік білімі және 5 жылдан кем емес педагогикалық немесе жетекшілік қызметтердегі жұмыс өтілі болуы тиіс.

1.5 Әдістемелік жұмыс жөнінде директор орынбасары жұмысының негізгі бағыттары:

● әдістемелік, ғылыми-зерттеу, тәжірибелік және жаңалық енгізу жұмыстарын    ұйымдастыру, ол үрдістің дамуына жетекшілік жасау және бақылау;

● педагогикалық ұжымға әдістемелік жетекшілік жасау;

● мектепте кабинеттік жүйені құру және оны мейлінше жетілдіру;

● мұғалімдерді кәсіби дайындау болып табылады.

 

2.Қызметтік міндеттер

 2.1 Әдістемелік жұмыс жөнінде директор орынбасары 40 сағаттық жұмыс аптасы және мектеп директоры бекіткен мөлшерленбеген жұмыс күн тәртібі негізінде жасалған кестеге сай жұмыс атқарады.

2.2 Әдістемелік жұмыс жөнінде директор орынбасарының міндеттері:

● білім мекемесінің әдістемелік, ғылыми-зерттеу, тәжірибелік және жаңалық енгізу жұмыстарының ағымдағы және ұзақ мерзімге жоспарлануын ұйымдастыруға (жоспарлау мерзімі басталғаннан кейінгі бес күн ішінде мектеп директоры жұмыс жоспарын бекітеді);

● әрбір оқу тоқсаны аяқталғаннан кейін он күн ішінде өзінің атқарған жұмыстары жөнінде мектеп директорына жазбаша түрде есебін тапсыруға;

● мұғалімдердің және басқа да педагог қызметкерлердің оқу жоспары мен бағдарламаларын орындау жұмыстьарын реттеп, үйлестіріп отыруға;

● озық педагогтық тәжірибені оқып үйренуге, жинақтауға және ендіру жұмыстарына жетекшілік етуге;

●тәжірибе «алаңдарында» оқу пәндерінен сабақ берудің сапасын бақылауға;

● «жыл мұғалімі» конкурсын ұйымдастыруға;

● Ұстаздық профиль бойынша педагогикалық білім мекемесіне және аспирантураға түсу үшін үміткерлерді іріктеу жұмысын ұйымдастыруға;

● мұғалімдер үшін материалдық ұсыныстарды дайындауды үйлестіруге;

● пәндік үйірмелердің жұмысының сапасына жүйелі бақылауды жүргізуге;

● пәндік олимпиадаларды өткізуді ұйымдастыруға;

● жас мамандармен және мектепке жаңа келген мұғалімдермен жұмыс ұйымдастыруға;

<!-- [if !supportLists] --> ·         <!-- [endif] -->  мектепте педагог қызметкерлерінің өткізіп жүрген сабақтарға және басқа оқу дәріс түрлеріне қатысуға (аптасына 5 сабақтан кем емес), олардың формасы мен мазмұнын талдауға, талдау қорытындыларын ұстаздар назарына жеткізуге;

<!-- [if !supportLists] --> ·         <!-- [endif] -->  педагог қызметкерлерге жаңашыл бағдарламалар мен технологияларды дайындау мен игеруге, өз бетінше білімін арттырудың тақырыптарын анықтау жұмыстарына көмек беруге;

<!-- [if !supportLists] --> ·         <!-- [endif] -->  педагог кадрларды таңдауға, оларды орналастыруға қатысуға;

<!-- [if !supportLists] --> ·         <!-- [endif] -->  мұғалімдердің біліктілігі мен кәсіптік шеберлігін арттыруды ұйымдастыруға;

<!-- [if !supportLists] --> ·         <!-- [endif] -->   педагог және басқа да мектеп қызметкерлерін аттестациядан өткізуді дайындауға және өткізуге қатысуға;

<!-- [if !supportLists] --> ·         <!-- [endif] -->  әдістемелік бірлестіктердің төрағаларының жұмысына жетекшілік етуге;

<!-- [if !supportLists] --> ·         <!-- [endif] -->  мектептің әдістемелік кеңесінің жұмысына қатысуға;

<!-- [if !supportLists] --> ·         <!-- [endif] -->  мұғалімдердің шығармашылдық топтарының жұмысын ұйымдастыруға, білім мекемесінің мүмкіншіліктерін ескере отырып тәжірибелік және ғылыми-зерттеу жұмыстарының түрлі бағыттарын үйлестіруге;

<!-- [if !supportLists] --> ·         <!-- [endif] -->  оқушылардың және мұғалімдердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру үшін жоғарғы оқу орындарының педагог кадрларын тартуға;

<!-- [if !supportLists] --> ·         <!-- [endif] -->  оқу кабинеттерін, шеберханаларды, спортзалды паспортизациялауды өткізуді ұйымдастыруға, оларды қазіргі заманғы жабдықтармен, көрнекі және

Категория: Мектеп

 

Үйірмелер

Автор: admin от 16-02-2017, 03:16, посмотрело: 1150

44

«Бекітемін»

Мектеп директоры:

          Қ.Танабаева

 

«Мақташы» жалпы орта мектебіндегі үйірмелердің кестесі

 

 

Үйірме атауы

Үйірме

жетекшісі

Оқушы саны

Өтілетін

күні

Уақыты, кабинеті

 

<!-- [if !supportLists] -->     1.  <!-- [endif] -->  

«Сөз зергер»

Санаева Г

15

Бейсенбі

Қазақ тілі каб. 1530

<!-- [if !supportLists] -->     2.  <!-- [endif] -->  

«Учеба как основа жизни»

Мамахалова Ж

13

Сенбі

Орыс тілі каб. 1530

<!-- [if !supportLists] -->     3.  <!-- [endif] -->  

«We speak English»

Айнабекова Б

12

Дүйсенбі

Ағылшын тілі каб. 1530

<!-- [if !supportLists] -->     4.  <!-- [endif] -->  

«Жас химик»

Зұлпанов Н

12

Дүйсенбі

Химия каб. 1530

<!-- [if !supportLists] -->     5.  <!-- [endif] -->  

«Жасыл желек»

Құдиярова Қ

15

Бейсенбі

Биология каб. 1530

<!-- [if !supportLists] -->     6.  <!-- [endif] -->  

«Шежіреші»

Закирова Ә

15

Сәрсенбі

Тарих каб. 1530

<!-- [if !supportLists] -->     7.  <!-- [endif] -->  

«Табиғат Отан аясында»

Зұлпанов Ә

15

Сәрсенбі

География каб. 1530

<!-- [if !supportLists] -->     8.  <!-- [endif] -->  

«Жас физик»

Мырхиева Ғ

15

Сейсенбі

Физика каб. 1530

<!-- [if !supportLists] -->     9.  <!-- [endif] -->  

«Алгорифм»

Жавланов З

16

Жұма

Математика каб. 1530

<!-- [if !supportLists] --> 10.  <!-- [endif] -->  

«Жас бағдарламашы»

Амангелдиев М

12

Сәрсенбі

Инфрматика каб. 1530

<!-- [if !supportLists] --> 11.  <!-- [endif] -->  

«Айгөлек»

Маханбетова Г

15

Жұма

Музыка каб. 1530

<!-- [if !supportLists] --> 12.  <!-- [endif] -->  

«Шебер қолдар»

Ширинбекова Т

8

Бейсенбі

Технология каб. 1530

<!-- [if !supportLists] --> 13.  <!-- [endif] -->  

«Бейнелеу сыры»

Зұлпанов М

15

Сәрсенбі

Математика каб. 1530

<!-- [if !supportLists] --> 14.  <!-- [endif] -->  

«Футбол»

Волейбол»

Жандаров Қ

40

Сәрсенбі

Сенбі

Спорт зал 1530

<!-- [if !supportLists] --> 15.  <!-- [endif] -->  

«Кітап түптеу»

Шорабекова Г

19

Жұма

Кітапхана 1530

<!-- [if !supportLists] --> 16.  <!-- [endif] -->  

Экология

Маутанова Б

57

Әр аптада

Физика  каб. 1530

<!-- [if !supportLists] --> 17.  <!-- [endif] -->  

Жас лингвист

Алимбекова Г

60

Әр аптада

Тәлімгер каб. 1530

<!-- [if !supportLists] --> 18.  <!-- [endif] -->  

Жас талап

Аппазова Т

8

Сенбі

1Ә сынып 1230

<!-- [if !supportLists] --> 19.  <!-- [endif] -->  

Балауса

Ералиева А

7

Дүйсенбі

3А сынып 1230

<!-- [if !supportLists] --> 20.  <!-- [endif] -->  

Жас математик

Намазбаева А

10

Бейсенбі

1А сынып 1230

<!-- [if !supportLists] --> 21.  <!-- [endif] -->  

Табиғатты танып біл

Мырзахмедова А

10

Жұма

3Ә сынып 1230

 

 

Директордың оқу ісі

жөніндегі орынбасары:                           Амангелдиев М.

 

Категория: Мектеп

 

Әдістемелік жірлестіктер

Автор: admin от 16-02-2017, 03:14, посмотрело: 543

1
"Мақташы" жалпы орта мектебінде алты бірлестік жұмыс істейді. олар:
1. Қазақ тілі әдістемелік бірлестігі. Құрамы бес мұғалім, бәрі жөғары білімді.
2. Орыс тілі және ағылшын тілі әдістемелік бірлестігі. Құрамы төрт мұғалім, бәрі жоғары білімді.
3. Химия, биология және тарих әдістемелік бірлестігі. Құрамы бес мғалім, бәрі жоғары білімді.
4. Физика, математика және информатика әдістемелік бірлестігі. Құрамы бес мұғалім, бәрі жоғары білімді.
5. Бастауыш сыныптар әдістемелік бірлестігі. Құрамы алты мұғалім, бесеуі жоғары білімді, біреуі арнаулы орта білімді.
6. Музыка, бейнелеу өнері, технология және дене шынықтыру әдістемелік бірлестігі. Құрамы жеті мұғалім, алтауы жоғары білімді, біреуі арнаулы орта білімді.

Категория: Мектеп

 

Мектептің тарихы

Автор: admin от 15-02-2017, 10:54, посмотрело: 774

1 Мектеп 2011 жылы пайдалануға берілген. Сыйымдылығы-200 оқушы. 


"Мақташы" жалпы орта мектебінің тарихы

 

         1960 жылы ауылымызда алғаш рет бастауыш мектебі ашылды. Мектептің директоры болып Бухаров Тілеубай басшылық етті.

                1972 жылдан 1981 жылға дейін Мырзахметов Әлиасқар директор болып қызмет атқарды. 

                1982 жылдан 2012 жылдарға дейін Бикожаев Ақайдар басшылық етті. Бикожаев Ақайдардың кезінде 1995 жылы "Бірлік" орта мектеі "Мақташы" жалпы орта мектебі болып өзгертілді.

                

3. Мектеп мұғалімдері туралы мәлімет –

Мектепте – 32 мұғалім, 93,7% жоғары білімді.

Жоғары санатты -2, І санатты мұғалім – 12, ІІ санат – 15, санатсыз-3.

Мұғалімнің аты- жөні

Қызметі

Жүктеме

1

Закирова Әлия

Тарих

14

2

Құдиярова Қалдан

Биология

15

3

Зулпанов Нұралы

Химия

13

4

Ширинбекова Толғанай

Технология

13

5

Мырхиева Ғайнижамал

Физика

12

6

Айтөреев Ержан

Технология

16

7

Маханбетова Күлпаршын

Музыка

13

8

Намазбаева Әтіркүл

Бастауыш

15

4. Мектеп оқушылары туралы мәлімет –

Мектепте – 260 оқушы, 57 – үздік, 96-жақсы оқушы.

Сыныптар

Сынып комплект

Оқушы саны

1-сынып

2

29

2-сынып

1

16

3-сынып

2

25

4-сынып

1

23

1-4 сыныптар

6

93

5-сынып

2

34

6-сынып

2

31

7-сынып

1

21

8-сынып

1

21

9-сынып

1

23

5-9 сыныптар

7

130

10 -сынып

1

21

11-сынып

1

14

10-11 сыныптар

2

35

1-11 сыныптар

15

258

МАДТ

1

23

Шағын орталық

2

44

Барлығы

16

281

5. Жылдар бойы мектепті жақсы бітіріп, жетістіктерге қол жеткізген түлектер туралы қысқаша мәлімет –

Сыныптар

Барлық оқушы саны

Үздік оқыған оқушы саны

Жақсы оқыған оқушы саны

1 сынып

21

4

10

2 сынып

38

12

13

3 сынып

33

9

17

4 сынып

22

6

3

1-4 сыныптар

114

31

43

5 сынып

20

4

4

6 сынып

23

3

6

7 сынып

20

2

6

8 сынып

Категория: Мектеп